Belgian Blue.

Rätta beskrivelsen på hur jag känner mig idag, och värre lär det väl bli imorgon :p Haha Så det blev bara en promenad idag. Synd på vädret, regn och rusk. Trodde verkligen det skulle bli fint eftersom det var så himla fint igår- jäkla april skämt! Våren låter sig väntas på, men den som väntar på något gott heter det ju... !

Ihelgen kommer min älskade mallan brallan på besök, ska bli himla skoj! Inte träffats på flera månader. Och så har hon grabben med också, ska bli kul att träffa honom och se vad det är för en som har hållit Malin kvar i Umeå så länge ;)

Skola imorgon igen, idag var jag så seg så jag gick vid två. Hjärnan hade iaf stängt av för länge sedan så jag såg ingen mening med att sitta och försöka förstå vad människan sa, så det blev lite upppiggande shopping istället! Alltid bästa medicinen ;) Måste hitta nått att ha till min födelsedag, det är ju fest snart :)

Min älsklingslåt spelas på MTV nu, Jason Mraz - I'm yours. Lovely!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0