Update.

Jobbet flyter på, det är nästan så jag flyter bort ! Så grymt varmt på gymmet. Men roligt att träffa lite människor, hade varit över 100 pers på sommargympan igår, riktigt roligt att folk håller igång och tränar fast det är sommar :)

Ihelgen var det minicamp hos Madde på ren och brännboll/långnäsparken för hela slanten. Neas sista semesterhelg och en av Maddes få lediga helger. Vi hade jätte trevligt, synd bara på orättvisa beskyllningar o missförstånd på fredagen. Men det reddes ut senare under kvällen som tur var :) Blev efterfest med whiskey o gitarr, riktigt trevligt :)
Lördagen bjöd på brännboll och massa regn, och sedan nästan lika mycket alkohol ;) Träffade Therese ute, riktigt roligt :) Synd bara att det var så sent på kvällen.

Dock har alkoholen tagit ut sin rätt nu i veckan. Vaknade i tisdags med känslan av att ha svalt en kaktus, jobbade ändå med alvedonen som min högra sida, men gav upp på onsdagen efter knappt ha sovit en blund den natten. Mina farhågor besannades sedan besöket hos Farbror Doktorn resulterat i en penecilin-kur mot halsfluss.  Dock var jag glad åt det då, antibiotika gör verkligen susen! :) Nu på kvällskvisten har jag börjat bli lite hängig så jag funderar på att krypa ner i sängen snart. Vilket borde vara en självklarhet eftersom jag börjar jobba snart :/

Har iaf mått prima idag, har t.o.m. lyckats svälja ner lite maxmat. Det får man när man är sjuk!! (intala! intala!) ;)

Ångestladdat.

Om jag aldrig går och lägger mig, blir det då aldrig någon morgondag?

Gatufesten.

Full rulle hela tiden. Ihelgen, som skulle bli en lugn helg, blev det Sundsvall och gatufesten. Jag ida och Henrik stack vid 12 tiden på fredagen i stekheta solen iväg. När vi kom fram var de andra och badade, så Ida och jag tog en shoppingtur på stan istället för att betala inträde till badet för bara en kort stund. Sedan kom grabbarna och hämtade oss och vi begav oss till Nacksta. Börjar nästan känna mig hemma där, det här var tredje gången jag bor där :)

Uppladdning med pizza och sedan förfest innan Mando Diao och The Ark på stan. The Arks spelning var riktigt bra, trots att jag egentligen inte är så stort fan så var det värt att se det :) Några (läs en hel del) öl senare tog vi taxi hem för att sova några timmar innan lördagen. Lagomt sega dagen efter började vi om för att se Håkan Hellström, Hellacopters, E-type. Öl-tältet Daltons blev favoriten så där spenderade vi både kvällarna. Riktigt packat med folk men det är ju lite det som är tjusningen med stadsfester och festivaler :)

Ett axplock av bilder, Gatufesten 2008

Idag har jag varit bra sliten, började med en sovmorgon till 11 sedan städning av lägenheten. Det har varit sånt flängande nu i flera veckor att lägenheten bara fungerat som ett förråd. Väskor och packning har bytts av varandra i hallen så nu är det på tiden att det blir nån ordning här :) Har även haft storkok och frusit in matlådor inför jobbstarten nästa vecka, kyckling bambuskott champinjoner o ris samt kassler, ananas curry och pasta. Måste ha god mat när man ska jobba :)

Nu blir det en promenad så jag blir lite trött, måste försöka vända tillbaka på dygnen.

Peace and Love.

Så var helgen över och efter två dagar är jag mig själv igen ;) Haha
Har haft det riktigt bra, sett band som sex pistols, takida, millencolin och lite kent. Sjukt mycket folk var det iaf, men det var bara skoj! tur att brudarna tog vårt tält på onsdagen för annars hade vi fått tälta typ ute i skogen. Nu fick vi ändå plats på B-campingen, med underbara grannar ;) Fredagen var relativt lugnt medans lördagen var festligare, hittade ett himla gott (och farligt, tydligen) fruktvin som nea och jag gjorde groggar på. Jummie!! Tuff söndag, men det var helt klart värt det! Blev hemresa med Hanna och Sofie, som tur var hade de plats i bilen. Som den tidsoptimist man är så kom jag såklart på för sent att jag även skulle ta mig hem från Borlänge och då var självklart alla tåg fullbokade.
Ett minus var dock vårt billiga rusta tält som saknade regnskydd, men vi klarade oss med nöd och näppe :)

Har precis kollat på Sex and the City och fått mitt behov stillat ;) Och före det Big Shots, mina nya favorit serie tror jag! det är som ett sex and the city - fast med killar :)