Update.

Jobbet flyter på, det är nästan så jag flyter bort ! Så grymt varmt på gymmet. Men roligt att träffa lite människor, hade varit över 100 pers på sommargympan igår, riktigt roligt att folk håller igång och tränar fast det är sommar :)

Ihelgen var det minicamp hos Madde på ren och brännboll/långnäsparken för hela slanten. Neas sista semesterhelg och en av Maddes få lediga helger. Vi hade jätte trevligt, synd bara på orättvisa beskyllningar o missförstånd på fredagen. Men det reddes ut senare under kvällen som tur var :) Blev efterfest med whiskey o gitarr, riktigt trevligt :)
Lördagen bjöd på brännboll och massa regn, och sedan nästan lika mycket alkohol ;) Träffade Therese ute, riktigt roligt :) Synd bara att det var så sent på kvällen.

Dock har alkoholen tagit ut sin rätt nu i veckan. Vaknade i tisdags med känslan av att ha svalt en kaktus, jobbade ändå med alvedonen som min högra sida, men gav upp på onsdagen efter knappt ha sovit en blund den natten. Mina farhågor besannades sedan besöket hos Farbror Doktorn resulterat i en penecilin-kur mot halsfluss.  Dock var jag glad åt det då, antibiotika gör verkligen susen! :) Nu på kvällskvisten har jag börjat bli lite hängig så jag funderar på att krypa ner i sängen snart. Vilket borde vara en självklarhet eftersom jag börjar jobba snart :/

Har iaf mått prima idag, har t.o.m. lyckats svälja ner lite maxmat. Det får man när man är sjuk!! (intala! intala!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0