Peace and Love.

Så var helgen över och efter två dagar är jag mig själv igen ;) Haha
Har haft det riktigt bra, sett band som sex pistols, takida, millencolin och lite kent. Sjukt mycket folk var det iaf, men det var bara skoj! tur att brudarna tog vårt tält på onsdagen för annars hade vi fått tälta typ ute i skogen. Nu fick vi ändå plats på B-campingen, med underbara grannar ;) Fredagen var relativt lugnt medans lördagen var festligare, hittade ett himla gott (och farligt, tydligen) fruktvin som nea och jag gjorde groggar på. Jummie!! Tuff söndag, men det var helt klart värt det! Blev hemresa med Hanna och Sofie, som tur var hade de plats i bilen. Som den tidsoptimist man är så kom jag såklart på för sent att jag även skulle ta mig hem från Borlänge och då var självklart alla tåg fullbokade.
Ett minus var dock vårt billiga rusta tält som saknade regnskydd, men vi klarade oss med nöd och näppe :)

Har precis kollat på Sex and the City och fått mitt behov stillat ;) Och före det Big Shots, mina nya favorit serie tror jag! det är som ett sex and the city - fast med killar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0