G som i gym.

Fylla och njurröntgen - helgen i stora drag!
Ifredags var vi på tranan, MID spelade och vi blev nog lite fööör nostalgiska då vi drog en riktig fjortisfylla ;) Bäst på fredagen var ändå min övertalningsförmåga, samtalet började med "NEJ, jag ska fan inte festa iaf, och jag ska absolut inte på tranan" och slutade med "köp en 3-liters vin då" Haha Hade iaf riktigt skoj, kul att få lära känna lite nya människor på förfesten :)

Lördagen var lugnare, var på inflyttningsfest med max folket. Hamnade på sportbaren och sedan tranan, riktigt trevlig det med :) På söndagen var det innebandy med brorsan och sedan besök i Hällbo. Tog en lång och skön prommis med Tindra, behövdes för att kvickna till efter helgen :p

Igår var jag iväg och röntgade njurarna, lite läskigt faktiskt men det gick bra. Så nu är det bara att vänta på att läkaren hör av sig.
Ikväll har Mia och jag varit och pumpat på gymmet, orkar knappt lyfta armarna så jag undrar hur det är imorgon ;p Iofs skönt med lite träningsvärk, så man vet att det tagit nått. På väg mot mitt mål nu iaf :)

Skola imorn, hela veckan förresten. Organistationsanalys och samverkansprocesser nu innan vi ska ut på praktik. Blir Alfta rehab i fem veckor för mig, blir nog skoj! Ska få leda pass och annat skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0