Solsken och kinamat.

Solen har visat sig idag, lovely!!  Så Therese och jag tog oss en promenad på kvällskvisten. Behövdes efter vår sega dag Haha Vi har degat i mias soffa hela dagen, stackaren var hemma och var sjuk så vi köpte kinamat och åkte dit för att muntra upp. Tror det funkade :)
Imorgon är det dags för praktik igen, var hemma idag också för att bli av med alla eventuella baciller utifall det var någon släng av magsjuka jag haft. Eller om det bara var spår av absinten från ilördags ;p

Min dag blev mysig, grillade hemma med familjen på fredagen och hade fest med mia på lördagen. Festen blev också riktigt lyckad, underbara människor och härlig stämning. Solstugan var perfekt för ändamålet. Hade t.o.m en mysig kamin som Mia inte kunde låta bli att elda i heeela kvällen, trots att vi gång på gång påminde henne om att hon var för full för att exprimentera med eld och vätskor Haha Fick en massa paket också av de underbara änglarna, fotokollage, vinglas, lysande dildo, handbok för tankspridda, öl m.m. Det hade de verkligen inte behövt så det kom som en glad överraskning :)
Mindre roligt är det att bli äldre, "Välkommen till pensionärsklubben" fick jag från Persson, Haha Nu är det är Ida jag och Malin mot små glina ;)

Vattengympa imorgon, måste passa på att gå på alla pass för att få inspiration för snart är det dags för mig att ha. Hjälp! Hade cirkelgym med en grupp grabbar förra veckan, gick relativt bra. De var nöjda vad det verkade :) Himla kul att få prova på praktiska saker, trots att det är läskigt så växer man ju av att klara saker! :) Och människorna är så grymt trevliga där, trivs verkligen.

Snart sista april också, blir självklart uppsala även iår. Hoppas på en repris från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0