Vardag igen.

Helgerna går så grymt fort nu för tiden. Var lugn förra helgen, men denna helg blev det utgång. Sportin och tranan ilördags, blev på tok för många öl så gårdagen var tuff :p Fast jag tog mig till jobbet, dock mer död än levande :)

Är på Alfta Rehab denna vecka också, trivs grymt bra. Underbara människor och härlig stämning :) Imorn ska jag leda vattengympa klockan 8, så det är kväller nu om jag ska orka upp. Sen drar vi, Johan Mattias jag och My till Uppsala så fort My slutat, ska bli sjukt roligt :) Möter upp Persson där och sedan kommer Mia onsdag kväll innan hon sticker till Arlanda. Kommer bli himla tomt utan henne i sommar!

Har varit hos Ida och Henrik i edsbyn ikväll och käkat ett gäng, kyckling och klyftpotatis o grejer, smarrigt! :)
Nu är våren äntligen här på riktigt, plockade blåsippor och vitsippor igår och det är ett mycket säkert tecken på att det går framåt :)

Trevlig valborg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0