Vit fredag.

Skönt med en lugn fredag! Eller lugn var väl att ta i, har varit i farten sedan 8 imorse. Först på praktiken och sedan jobb på sporthallen. Min handledare var ledig idag så jag har mest hängt med sjukgymnasterna. Men även förberett ett vattengympa pass och varit med på ett boll (mage-rygg träning) pass, sjukt jobbigt! Haha

Styrketränings utbildning imorgon, dock nästan samma som jag gått förrut. Men det är alltid bra med repetition :) Speciellt fria vikts träning, där är jag inte så hemma. Det var rätt mycket folk som skulle gå så det blir roligt att träffa lite nya ansikten :)
Sedan blir det nog bowling och grillning i Edsbyn imorgon kväll, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0