080808

Detta skulle vara min lyckodag läste jag i något horoskop. Får se om det stämmer :)
Precis klivit av mitt 10 timmars pass, snabb duschat och nu håller jag på packar/gör mig i ordning/väljer kläder och äter samtidigt. Man är då verkligen ingen man ;p

Cityfesten.. sommarens höjdpunkt har jag brukat säga. Men denna sommaren har bjudit på massor av höjdpunkter. Peand and Love, Gatufesten, pärsmässan brännsbollsyran, logdans i gössebo och björn rosenström m.m. Slantarna har det gått hårt på, och med tanke på att jag fick sista studielånet i slutet av maj, och ingen lön ännu, fick jag säga nej till Stockholm och kräftskiva ihelgen. Hade verkligen vart superskoj men nu blir det cityfesten för hela slanten istället :)
Och nu när jag är närmare håll kan jag åka hem på söndagen och jobba, sista dagen innan semestern! :)

Så fort Nea kommer hem ska vi planera hösten. Är så osäker nu, vet ingenting. Tankarna åker bergodal bana i mitt huvud dag som natt.. Bo kvar och fortsätta plugga? Flytta till Gävle och fortsätta plugga? Flytta till norge och jobba? Hälsa på Mia i australien? Det hela börjar iaf med en välbehövd resa till solen som uppladning inför hösten! :)

Jag behöver komma bort, för att komma över!

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Du har fått gjort massor av roligt i sommar gumman, och du är verkligen värd det! Kom ihåg det, tänk inte på att pengarna rullat iväg, för du är såå värd det! Tänk vad du kämpat, pluggar och jobbat, stigit upp tidiga mornar och knappt haft ork till annat, ändå har du tränat och träffat dina vänner. Du är en kämpe gumman! Och jag beundrar dig! Hoppas du och Linnea kommer iväg på en resa, förstå vad roligt ni två skulle ha! Två singlar ;) Och Linnea behöver ju verkligen komma iväg också, så får ni njuta tillsammans! Saknar dig! Kramar

2008-08-09 @ 13:30:55
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0