2008.

Sa var detta aret ocksa slut, satan vad tiden gar fort! Detta skulle vara mitt lyckoar men jag vet inte om det har innehallit nagot speciellt. Joo att jag ar i Australien ar en drom som gatt i uppfyllelse :)

Vi har precis fatt byta rum, till ett fyr-baddarsrum. Troligtvis det fraschaste pa stallet, bra bra :) Sa nu ligger Pete och vilar, Madde och Nea laser och jag tankte ta mig en tur ner pa stan. Maste inhadla en kofta till kvallen, utifall det blir kyligt. Haha Vuxenpoang pa den!

Kl 17 idag aker vi fran Mildura, och beraknar att vara framme i Sydney vid 5-6 tiden imorgon bitti. (Bade Linnea och jag ska kora sa vi hoppas vara framme da :p) 

Hoppas ni far en underbar nyarshelg! Ring klocka, Ring!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för de fina kortet (:

Och jag ska tacka så mkt från oskar, linus, andreas och Jenny också! Nu är jag lite sen men Gott nytt år iaf :D fast här är de fortfarande 2008 ;) Hoppas ni har/hade de bra i Sidney! Nu vänder de och går fort så snart är du hemma. Jag saknar dig nå enormt mkt nu! Gråter ibland också men jag vet att du har de bra och de är huvudsaken! (: Vi hörs väl på telefon nån dag igen! Gott nytt år önskar mig och mamma! massa kramar kusin <3

2008-12-31 @ 21:09:52
Postat av: Neas Pappsen

Gott Nytt År och god fortsättning på er från oss på Lingmansvägen.

2009-01-01 @ 03:48:54
Postat av: Therese

Ge oss en uppdate :) Hoppas allt är bra med er! Har försökt skickat sms till både dig och nea med de kommer inte fram =/

Hoppas ni hade en bra jul och roligt på nyår. Vad roligt att åka till Sydney och fira där =)

Längtar efter er, känns verkligen som en evighet ni varit borta, men det är lika långt kvar, längre!

Men det är skönt att höra att ni har det bra iaf, och värme. Här har vi -14, woho! haha Ha det toppen, och hälsa alla! Puss och kram

2009-01-07 @ 12:50:10
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0