Vad hände med Grekland då?

Åhh..imorn är det den där jävla hjärtedagen också. Sa jag igår till Elin, lagom less och förväntade mig att sitta hemma själv, första året som hm.. riktig singel,  med plugg över öronen och googlandes på 'skilsmässostatistik'  (Som SOLO hade som tips för singlar). Men ack så fel jag hade!
Eller jao, jag har fortfarande plugg så det jäser in i öronen men har ändå haft en riktigt underbar kväll. Bastning, bubbling, ansiktsmask solning. Otroligt skönt! Sen två rättersmiddag med mousserande vin och som avslutning på kvällen; Sunes Sommar. Det måste den bästa svenska filmen genom tiderna. Klockrena kommentarer hela filmen igenom :)

" JAG HATAR DIG!! "
" Jaaahaa "

" Ser du något tåg Karin? Inte jag heller! "


Århundradets kallaste natt, sju års olycka, solsting -kaffesug. haha Peter Haber gör filmen.
Skrattet bubblar inom mig, leendet vill aldrig försvinna och jag inser att den här jävla hjärtedagen var den bästa på mycket länge. TACK!!



Det var tydligen för dyrt!

Kommentarer
Postat av: tänker jag aldrig avslöja

ta min tjej på alla hjärtansdag du bara! gö de!

2008-02-20 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0