Fussball.

Nu är det fotboll som gäller för hela slanten. Dock är jag lite sen i starten, men ska bege mig till My när som helst där de andra laddar. Men huvudsaken man ser från avspark :) Blir nån öl och sedan eventuellt utgång. Kan bli trevligt :)

Överlevde fredag den 13.e utan några större missöden. Städade och tränade på dagen sedan var My Ida och jag var på tjejmässan på scandic på kvällen, bland massa massa massa andra! Haha Maten var god, smarrigt med lax o grejer men det täckte ändå inte vårt behov så vi åkte och köpte godis och kikade på "snygg, sexig och singel" :)

Idag har jag städat klart hela lägenheten och tränat och solat, inte tränat på evigheter så nu är jag alldeles trött i kroppen. Vi ska ha utbildning i funktionell träning på sporthallen imorgon. Typ Core, Gah! får se hur det går Haha

Nu blir det på med Sverige-tröjan och tagga inför match ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0