Jordgubbar och glass.

Åkte till föräldrarna i Hällbo ikväll, jag och mami köpte thai-mat eftersom de andra jobbade över. Grön curry i cocosmjölk - mums! Fast jag tycker egentligen mest om gul curry, men kände att det var dags att köpa något annat än samma varje gång.  Blev dock ingen stor förändring, gick från gul till grön :p Haha
Sedan blev det fotboll på stenvallen. Hällbo - Viksjöfors, vilket slutade med vinst åt edsbyborna. Var riktigt kallt, bra på ett sätt för då slipper man knotten.
 Nu på kvällskvisten har det blivit jordgubbar och glass, och Ace Ventura. Haha Han är såå sjuk! :)

Blir inge borlänge för mig imorgon, nea har ju min biljett i sthlm så jag väntar så vi kommer dit samma dag. Blir så krångligt och riskabelt att skicka med posten. Sedan är det skönt att inte behöva vara borta såå många dagar, det är nog så jobbigt med tält, bajamajor och alkohol i 3 dagar ;) Men de andra brudarna tar med vårat tält så vi får en bra plats, jätte gulligt av dem :)

Nu blir det sängen och en spännande bok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0