Midsommar.

Då var denna helg över också. Blev en toppen helg :)
Midsommarafton firades i Maddes stuga utanför norrlandsporten, ett litet men riktigt härligt gäng :) Grillat, Kubb, Alkohol, mer behövs inte! Kvällen avslutades på ett mysigt men mycket oväntat sätt :) Får se vart det leder.

Dagen efter åkte Ida Henrik Andreas och jag till Hällbo och hälsade på. Ett dopp i lillvik blev det också, dock inte för badkrukan sofia :p Såg så kallt ut för de andra. Mådde relativt bra under dagen men när kvällen kom kom också baksmällen! Haha Eller ass-ice som linnea skulle ha sagt (bak-is=ass ice) Så sött tänkt! :) Till hennes försvar är det faktiskt konstaterat sedan förut att hjärncellerna inte är i sin bästa form dagen efter ;p
Men det blev ändå Edsbyn och Jössebo på midsommardagen, styrdans för hela slanten :) Dock fick jag bara i mig typ 2 cider, men det kanske var bra ändå, annars hade jag aldrig fått beröm att jag dansade bra. Foxtrot är skiiitsvårt när man är full, eller hur My ;) Förra årets Pärsmässa var det mycket fotklivningar från vår sida Haha
Dagen efter skulle vi lifta tillbaka till bollan med Johans gamla klasskompisar så vi åkte till Mattias för att möta upp Fredrik och Lina?! Där blev det bad, båt åkning med baymatch film Haha Sedan gjorde Johan ett försök med.. hmm.. "skivan". Typ som wakeboard. Och han lyckades, skulle jag aldrig göra Haha

Sov till 12 idag, såå skönt med sommarlov! :) Har precis käkat pasta och tonfisksås och kom och tänka på min och Sofias Italienresa efter studenten, Haha Pasta minst 2 ggr per dag och då var det tonfisksås varannan dag. "Gratis resa, boende och mat" Jo tjena, de kunde ju ha nämnt att frukost serverades 8.00 på morgonen och middag 20.00 på kvällen, och att restaurangerna var stängda mitt på dagen pga siesta. Som ni förstår så tog nog ett år innan jag kunde käka tonfisk igen :p


Läste för ett bra tag sedan på NRJ.se att Jobb låten med Afasi & Filthy skulle bli sommarens favorit. Jag hade mina förhoppningar om att de hade fel eftersom jag inte hört folk lyssna på den ännu men nu fick jag mina förhoppningar krossade när de spelade den på radion. Usch vilken dålig låt!! Haha Hoppas folk tröttnar på den direkt!

Nu är det bara att ladda inför helgen, Peace and love!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0