Sommar och sol.

Underbart! Nu är sommaren här på riktigt! Har legat ute i solen så mycket jag hunnit nu de här dagarna, idag var jag iväg till vårt "solställe" en sväng innan jag mötte upp Linnea vid Torsberg för att kika på de lyckliga studenterna. Det är sjukt vad tiden har runnit iväg, hela tre år sedan S3 och många andra 86.or stod på trappan och skrattade åt livet. För att dämpa vår ångest lite satt My och jag och funderade på vad studenterna har att vara glad över. Klasser och kompisgäng som splittras, bli vuxen på riktigt, slåss om jobb, betala räkningar. Gud vad bra man hade det på gymnasiet, synd att man inte uppskattade det när man var där.

Även Maj har runnit iväg fortare än jag hunnit med, imorgon är det inlämning på sista uppgiften (som jag förövrigt inte börjat med ännu) sedan är det sommarlov. Ska bli så otroligt skönt! Och detta år har jag lyckats ta på mig på lite jobb så jag kommer att ha en hel del ledigt! :)

Ikväll blir det lite öl med flickorna, njuta av det vackra vädret och mysdricka. Så roligt att Linnea är hemma en sväng :) Hon är och fikar med familjen och släkten nu och firar lillesyrrans student, sedan blir det picknick :) Nea, Therese och My joinar nog också, hoppas Ida kan komma med :)
Men det blir lugnt ikväll, spårade ur i lördags så nu får det vara nog ett tag :p Hade lovat att spela brännboll med släkten sen på söndagen, tur att de skönt fram matchen till sena kvällen ;) Haha

Lyssnar på Kanye West - Homecoming nu, riktigt härlig sommarlåt! :)

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0