Sommarlov!!

Äntligen sommarlov!! Mailade sista uppgiftern 14.58 idag så nu är jag klar med denna termin, som verkligen gått i 120 hela tiden. Till hösten är det meningen att vi ska skriva C-uppsats men jag ska läsa 'personlig tränare B' istället så jag skjuter på uppsatsen. Sorgligt att man inte får träffa vissa igen. "Ja jag hoppas du får jobb" efter 2 ½ år tillsammans. Usch, hatar avsked.

Igår blev det lite vin, ett par cider, nåra öl, en hel del shotar  ;) Hade sjukt roligt med Neorna. "Schysst som fan"
"Men den där Volvon då.. den vill jag åka" Haha Satt på statoil till närmare fyra och bara surrade, blev en allvarlig upplösning på kvällen man jag tror alla parter under natten kommit till insikt och att det nu är lugnt igen. Hoppas iaf!!

Ikväll blir det grillning i Edsbyn, fira att det är sommarlov, Övernattning och sedan imorrn ska hela gänget till frostkilen. Sedan nationaldags-picknick på kvällen :) Hoppas på kanonväder! :)

Nu ska jag ut och känna efter vad det är för väder här, eftersom jag varit tvungen att sitta inne hela dagen har jag inte vågat stuckit ut nästippen ens :p Lika bra, eftersom jag brände nästippen igår Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0