Stackars Kropp.

Ömmande revben, huggande i magtrakten vid minsta rörelse, smärtan vid skratt och hostningar är inte av denna värld.. Haha Träningsvärken är omänsklig idag! ;/ Utbildningen i funktionell träning/core i söndags var tuff, om ens tuff räcker som beskrivning. Men samtidigt väldigt intressant och lärorikt, vi fick en massa nya övningar att dela med oss av till andra tränande, och fick även ett litet smakprov på höstens nya gruppträningspass, "Funktionell träning". Som verkligen inte var att leka med ;) Vi var på mobackes och käkade som uppladdning, väldigt god mat där. Dock inte lika gott som sist då det var lax :)


Igår blev det en tur till Valbo för mig och mami, shoppade lite på Ikea men vi blev båda förvånade över att jag lyckades hålla mig under 500 -strecket :p Även om jag säger innan jag går in att jag inte ska ha nått och jag brukar klarar mig nästan hela huset igenom, utan att stoppa i så mycket i korgen, brukar det spricka vid ljusen, växterna och dekorationerna. Sånt är alltid lika roligt att handla :) Sedan blev det bara lite smink och ett par shorts på H&M, så jag var riktigt rikigt duktig! ;)


Har precis kokat ägg och ska äta lite snabblunch innan bussen till Bollan går, ska till frissan. Har varit i Hällbo en sväng och varit ute på långprommis med Tindra, välbehövligt för att minska denna värk ;p


Snart midsommar!! Trots ändring i planerna blir det nog riktigt lyckat! Nästan hela ligan samlade, wiiieee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0