Update.

Bloggen har hållit på flytta och greja, men nu kan jag äntligen logga in igen. Dagarna har flutit på väldigt fort, fartfylld helg med sol, bad och fest. Jag hade faktiskt riktigt roligt på tranan, kanske beror på att man inte varit där på väldigt länge :) Synd bara att alltid en person lyckas förstöra och såra.. när ska detta gå över?!

Jobbat månd, tis,ons sedan Sex and the City för hela slanten. Har varit till My varje dag denna vecka efter jobbet för att se några avsnitt. Den bästa serien ever! Där kan man verkligen bli beroende. Två avsnitt ikväll med :)


Fotboll igår men jag jobbade så jag såg bara sista halvtimmen, vilket var enda som behövdes egentligen då Sverige gjorde båda sina mål då. Härlig vinst. Nu är det bara att tagga inför lördag! Jag har beställt finväder så det hoppas vi på :)



Jobb imorgon, börjar 6.30. Drygich! Men efter det är det seeeemeeeesteeeer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0