Dan före dan.

Känns som dan före julafton nästan, har verkligen verkligen sett fram emot denna helg. Hoppas det blir lika bra som jag föreställt mig :) Kan inte bli så mycket annat när nästan alla mina vänner är samlade!!
Gårdagskvällen avslutades som sagt med maraton, och jag måste säga, desperate housewifes, gossip girl, greys anatomy i alla ära, men ingen serige slår Sex and The City. Nu bara längtar jag tills filmen har premiär :)

Var upe i tid idag med, hade en tid hos tandläkaren kl 10. Har fasat för besöket som jag trott skulle innehålla lagning, men de räckte med florlackning på en tand. De trodde de kunde vara irriterat i tandroten och att det inte fanns något att laga, så det gick jag gladeligen med på. Var på stan och uträttade lite ärenden, d.v.s.gjorde av med en herrans massa pengar. Usch!

Som alltid när jag är hemma och är ledig eller sjuk fastnar jag framför Våra bästa år. Vilken långdragen serie, värre än Sunset Beach :D Nu har de vi trodde blev mördade hamnat i en låtsasvärld och lever tydligen? En kille försökte precis slåss mot en massa hajar, och en tjej har en kille i en bur i lägenheten, för att han inte ville ha henne. Normalt? Haha 

Ska bränna lite musik till imorgon nu, foo fighters ett måste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0