Måndag måndag, ack du kära måndag!

Har precis kikat på CSI, sjukt spännande har det varit innan de hittade Sara. Många naglar bortbitna :)
Fick åka hem idag, höll på att svimma efter lunchen. När jag kom hem dog jag två timmar och ringde sen sjukvårdsrådgivningen som skällde på mig för att jag låtit det gå så långt. Haha oops! Så imorn ska jag till doktorn diiirekt när de öppnar, det lovade jag dem! Missar en föreläsning, "Ät Smart", hade nog varit intressant men jag måste väl till Farbror D.

Ifredags blev det fylla i Edsbyn. var på bonden och firade (?) segern :p Var iaf himla kul, en hel del folk, roligt folk :)

" Åh guuuud.. Ååh guud.. " Någon som var liiite bakis dagen efter haha

" Men meen.. jag drack ju bara ett glas vin på efterfesten!?" En timme senare  "men faaan, jag drack ju sprit, reeen sprit"  någon som inser hur hon kunnat bli så full ;p

Mello och mys på lördagen ;) Uppe tidigt på söndagen, hann med en himla massa. Gymma, sola, städa, bandy. ALLT utom plugg som denna helg var till för :p Var även ut till Hällbo o käkade lax, yummie!! och på kvällskvisten badade vi utebalja, så mysigt i mörkret med levande ljus! :)
Imorgon blir jag nog hemma och uppsöker läkare, annars full fart i veckan. Matlagning hela onsdagen och massage utbildning torsdag, fredag sen jobb hela helgen.
Så nog känns det att jag lever alltid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0