Nu ger jag upp.

Efter att ha suttit och råpluggat i två hela dagar känns t.o.m städning och diskning mer lockande än att avsluta uppgifterna :p Men nu är jag relativt klar, ska lämna in allt imorgon efter redovisningenoch sen ska jag ha en dags Påsklov :)  Missade So you think you can dance ikväll för allt pluggande, men har redan min favorit sedan i måndags, Daniel :) Himla duktig kille, och så söt!

Magen har varit lugn idag men nu ikväll har den börjat spöka igen, ska på njurröntgen på måndag så jag hoppas att de ser nått då. Eller egentligen inte, vill inte ha fel på njurarna, men det skulle vara skönt att få reda på vad felet är och vad jag kan göra åt det! Det räcker nu! Så det blir ingen Umeå eller  Sthlmsresa ihelgen, får sitta och ruttna i Bollnäs ännu en helg Haha

Nu ska jag öva lite redovisning, sen sängen så jag orkar upp när klockan ringe strax efter fem. Idiotiskt påfund att dagen ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0