Sol och Värme.

Såhär i dagarna märks det verkligen att man inte är 18 år längre. Rätt sliten efter två hårda kvällar så vi får se hur det blir ikväll. Just nu känns festen väääldigt långt borta :p
Trevlig påsk hittills iaf, irländsk afton i edsbyn i fredags och fest på gamla hederliga tranan igår :) Gårdagen var väl sådär men fredagen var riktigt lyckat :) Härlig musik, massa öl och många trevliga människor :) 
Ikväll var det meningen att vi skulle till My men hon har magsjuka (fast jag tror att hon bara är rejält bakis :p) så det blir inget. Får se vad som hittas på istället.

Tvingade mig upp vid 9 idag och åkte till Hällbo. Underbart väder så jag har varit ute i solen hela dagen, tagit en långpromenad med Tindra och mami, suttit på sjön och solat :) Underbart med sol! De få minusgraderna hjälpte mig bort med giftet jag hällt i mig i två dagar så nu känner man sig fräsch igen, dock inte pigg men det kommer väl antar jag ;)
Solen gör så mycket, nu längtar man bara till sommaren. sol och bad, värme, grillning, fest o allt som sommaren innebär. Iår blir det iaf Peace and Love festivalen, min favvo Jason Mraz spelar ;) 
Ska ut i solen lite till nu, måste passa på medans den visar sig. Sen käka och försöka ladda om kanonerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0