Weekend.

Igår hade jag massage utbildning i skolan, mycket roligare än jag trott! :) Och härligt att bli masserad hela dagen! ;) Fortsättning av kursen på måndag. Sedan blev det Lets dance och vin med Mia, himla synd att min favorit åkte ur, Danny. Han är ju så grymt duktig på att dansa!

Sitter och väntar på bandyfinalen nu, nervöööst! Är hemma i Hällbo och här sitter hela familjen, kusiner, kusinbarn samlade och laddar :) Haha Har spelat på saik vinst, och hoppas av hela mitt hjärta att de vinner :) Speciellt om man ska kunna umgås edsbyborna och gå ut där i Påsk ;p

Mello ikväll igen, Perelli MÅSTE vinna! Nordmans låt är ju riktigt härlig den med, men i stora finalen har han nog ingen chans. Blir ju lite nervös nu när man hör att Timbaland gjort Rysslands bidrag men vi får hoppas att det bara är någon skitlåt som han inte velat göra nått annat med! :D

Längtar till Påsken nu, fest och umgås med vänner. Det behöver jag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0