Max open.

Gårdagen var, som tidigare år, fartfylld. Tog mig upp till skolan först, verkligen tufft att gå upp strax efter fem när det tidigaste jag börjat på praktiken har varit åtta :P Inte heller hjälpte det att Robin Hood visades sent, för inte kan man missa Christian Slater inte ;) Hjälpte ändå lite att det är ljust ute så tidigt, det är lättare att vakna till liv då.

Redovisnings seminarie i skolan, sedan var det sporthallen och match som gällde för hela slanten. Bollnäs gick vidare till slutspel men åkte ut på straffar mot Skåne. Då blev det en liten powernap, sedan fixa iordning sig för tranan. Mycket folk, god mat, trevliga människor och riktigt bra musik: summering av kvällen! Shakade med de nya killarna, de fick mig att känna mig ung på nytt ;) Haha Men jag kammade ändå hem några vuxen poäng då jag höll mig relativt (...) lugn och gick hem i skaplig (...) tid :D

Imorse tog jag mig upp, dock inte till den första, men till andra föreläsningen, rätt intressant faktiskt; Organisationsteori ;) Fast hjärnan kämpade, och gör det fortfarande känns det som, med att bevara iaf några hjärnceller. Har varit en känsoladdad dag, har varit nedstämd. Jag gillar inte farväl. Och farvälet igår var jobbigt, kommer bli grymt tomt!

Ikväll blev det som vanligt Desperados med brudarna, spännade spännade nu :) Imorgon är jag ledig. Eller jao, ledig och ledig, har hemstudier så det blir sovmorgon. Skönt och verkligen behövligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0