Skola igen.

Då var det dags att återvända till skolan igen efter fem otroligt givande och roliga praktikveckor på Alfta Rehab. Drömyrket verkligen :) Har lett vattengympa, cirkelträning i gymmet, gjort personliga träningsprogram och haft idividuella träningsgenomgångar. Roligt roligt :)
Men det ska även blir roligt att åka till Gävle igen, saknat mina tåg-tjejer och klassen. Imorgon är det seminarie där vi ska "redovisa" praktiken, ska bli kul att höra hur de andra haft det.

Imorn är det också Max Open, den årliga innebandy turneringen för rikets maxare :) Brukar vara en rolig tillställning, så det blir rejsing till sporthallen så fort tåget rullar in i Bollnäs. Bollnäs har planerat att vinna iår, så de måste ju ha hejjaklack  ;)

Igår blev det en spontan utgång, jobbade till 20 och sedan satt vi på My's balkong och drack grogg. Haha År och dar sedan jag drack det. Men ner slank det iaf, och ner på stan slank även vi senare. Det blev Sportin där vi mötte upp Hanna, Ina och Neil. Himla roligt att se dem igen, var ju vid jul de åkte :)

Imorse vaknade jag 11.47 och skulle börja jobba 12. Men med räservolvons hjälp hann jag i tid ändå ;) Skönt ändå att jobba hela dagen, man hinner verkligen inte må dåligt på de där stället. Sedan har det blivit plugg hela kvällen, suttit med en rackarns uppgift men nu ger jag upp. Det får gå som det går :)
Nu blir det sängen, klockan ringer fem imorn och det blir en heldag. Max har hyrt tranan där de är 25-kronan, så det är synd att man har heldag på tisdagen. Kanske tur, hade blivit farligt annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0