Australien.

Då var vi äntligen här. Eller vi har varit här i några dagar nu, kom i tisdags morse efter en jäkla resa. Först 9 timmar mellan London-Sydkorea och sedan 10,5 timme mellan korea och Australien. På första resan hade vi egna tv-aparater så då var det tetris VM på högsta nivå :) Den andra resan kändes lång eftersom vi inte hade något spel eller film, och ännu längre då vi hade räknat lite fel och tänkt att den skulle ta 6 timmar :p

     

Väl framme fixade vi kontokort, som skulle ha kommit till vandrarhemmet idag men inte har gjort, och sedan bar det av till stranden. Vi bor så sjukt nära stranden, typ 200 meter. Underbart :)


Det här är tagit på gatan utanför vårt hostel, avis? :p

 


Samtidigt känns det fel att ha det så här bra när en av de som står mig absolut närmast mår riktigt dåligt. Fick ett samtal inatt som gjorde mig så himla ledsen, mest för att jag inte kan vara där för personen. Tänker på dig hela tiden Ida och önskar jag kunde vara där. Försöker att överföra en massa kramar genom telepati!



  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad rolig ni är .. både du och Linnea har knäppt på Tetris skärmen men hon när det står att hon vann och du när du förlorade:).. Haha..

Jag e hur avundsjuk som helst!!

2008-11-14 @ 13:18:36
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com
Postat av: Malin

AVIS SOM FAN!

2008-11-14 @ 15:28:11
URL: http://malinjacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0