Avfärd.

Då var dagen här, dagen med stort D. Dagen vi väntat på i 2 månader nu. Dags för avfärd. Första destinationen London.
Packningen känns skit, kommer säkert komma på hundra saker jag glömt efter vägen.
Gårdagen var fullspäckad. Lunch med Andreas, sedan fika hos Hanna med Linnea Linda och Malin. Sedan stan för att shoppa det sista, sedan prix för en sista handling och sedan tittade jag förbi Sandra en sväng och kramade om henne. De hade varit på ultraljud i veckan så jag fick se det lilla knytet :) Det kommer att vara fött och 2 månader när jag kommer hem. Och Emma gummans lillficka kommer jag inte heller få se förrän jag kommer hem. Hoppas bara allt går bra för dem, förlossningen för emma (som är dags vilken dag som helst) och graviditeten för Sandra.

Mat hos Farmor, potatisgratäng o kött, smarrigt :) Sedan kom Andreas och Jenny, Oskar Linus Viktoria o Lisa förbi en sväng och fikade. Kommer sakna alla så mycket! Himla synd att jag inte hann träffa alla, Janis och Camilla - jag är snart hemma igen! :) Vi hade avsked med tjejerna i tisdags och såg sista avsnittet på DH tillsammans, men som sagt 'Vi ses imorgon'

Nu måste jag fixa allt som ska fixas, dvs MASSOR! Haha Måste föra in låtar till ipoden, äta frukost, klä på mig något annat än handduk (har en känsla av att de varken skulle släppa ombord mig på på planet eller att jag skulle överleva kylan till Sthlm naken) Om två timmar åker vi, jiiihooo! :)

Kommentarer
Postat av: Helena Hådén

Ha en underbar resa :) Kommer att sakna dig -ER!! ses i sommar :D Puss gumman!

2008-11-06 @ 08:09:31
Postat av: Malin

ömskar er all lycka nu gumman! saknar dej redan! puss

2008-11-07 @ 11:23:14
URL: http://malinjacfobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0