Bondi Beach.

Dagarna rullar på, snart har vi ingenstans att bo :p Håller på kollar efter jobb nu, vi har sett något slags farm-jobb där man får resa runt och jobba på olika ställen. Det vore skoj :) Madde sitter här bredvid och pratar om jobb som potatis-plockare. Haha

Igår var det meningen att vi skulle ut på galej igen, de hade ett special erbjudande; 10 dollar för mat och dryck, skjuss in till ett ställe, gratis inträde + drink där. 10 dollar är i runda slängar 50 kr, Så det var bra :) Dock orkade vi inte vänta på den sega taxin så vi somnade istället. Riktiga partydjur :p
Idag gjorde vi oss ett försök på stranden men det blåste för mycket så vi fick hem och spelade gurka istället. (Har ingen tur där heller) Bulor, blåmärken och sår på ryggen talar för att jag måste ha lämnat både turen, kroppskännedomen och balansen hemma. Trots att jag hela tiden försöker bygga på min karma, tydligen lönar det sig inte?!
Jag fortsätter hoppfullt tänka att det någon gång måste vända ;p

Såg precis en svart-vit hund här utanför som den bet i kopplet och busade, precis som Tindra. Saknar mina små liv där hemma. Nu ska vi söka nå taxefile nummer så vi slipper betala så mycket i skatt, när (om!) vi väl får ett jobb ;p

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vad spännande att jobba på Farm! det röstar jag på.. fatta vad trist att plocka potatis:S.. kram kram

2008-11-16 @ 20:13:07
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com
Postat av: Therese

Vad roligt att du uppdaterar så pass mycket, fortsätt så =)

Hoppas ni hittar jobb och bostad, men det löser sig nog :)

Mer bilder bara :P Ha det bra! Puss

2008-11-16 @ 21:04:53
URL: http://thogstrom.blogg.se/
Postat av: Vickan

Ja precis, de är j'tteroligt att du skriver så ofta så vi kan följa med dig här hemma (:

jag/vi saknar dig redan! men de är bra att du har de bra iaf ;D

jag har försökt ringa men de funkar inte :/

ja hoppas vi hörs snart, puss och kram kusinvitamin <3

2008-11-17 @ 16:40:47
Postat av: Linda

Heeeeeej sötnöt! Hoppas ni har de alldeles underbart! Ja kollar in era bloggar o följer resan eran. Stor puss o kram från Linda

2008-11-18 @ 14:10:51
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0