Dan före dan.

Imorgon smäller det!!
Gårdagen slutade inte som den skulle, Nordea hade stängt, adapter till eluttag var slut, Ida's mamma jobbade inte på bibblan (hon bad mig ta med hennes visa-kort till Aus) inställd lunch och inga skor. När väl Nordea öppnade igen hade jag tydligen beräknat fel så istället för de 14 000 jag trodde jag hade där fanns 6 ynka tusen kvar :p Men det ska nog gå ändå :)

Käkade pizza med Linnea och Madde istället och pratade om resan. Blir fest både fredag och lördag i London, på fredag ska vi på fabric, tydligen en världskända clubb med sitt vibrerande dansgolv :) Blir kul att träffa Pete's kompisar också :)

Idag blir det att uträtta allt som inte hanns (koms ihåg) igår. Lunch med Andreas o lämna nyckeln på Sporthallen, sedan är jag relativt klar.. Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0