Idolfinalen.

Fick ett erbjudande tidigare idag att följa med och titta på Idolfinalen. Jag har inte sett så mycket av denna säsong men det hade varit skitkul ändå, men då är jag tyvärr på andra sidan jordklotet. Det var Andreas som hade vunnit två biljetter genom jobbet, VIP eftersom hitta är huvudsponsor, som ville att jag skulle hänga med :) Attans att det inte var en månad tidigare! Hoppas han hittar någon annan att åka med, eller att han kan fuska och spara biljetterna till nästa år ;P

Blev inge reseplanering idag, Linnea skulle vaccineras och Madde var i Gävle till mitt på dagen så vi spar det till imorgon och träffas innan DH ist, så slipper de andra sitta och höra vårt tjat och gnat om vad som ska packas var, vad som ska kopieras och vad som kan lämnas hemma vilka intyg som är viktiga att ha etc. Lagomt roliga diskussionsämnen för en som inte ska ut o resa. Får var vi kikar på DH, sista avsnittet tillsammans med brudarna!

Ikväll blir det istället kalas hos min morbror, hade tänkt att hoppa över det men det ska bli roligt att träffa släkten innan jag åker :) så ska han få sin "Tack-för-hjälpen-med-flytten" present också, vaniljglögg. Såååå gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0