Underbart.

Ett ord kan sammanfatta helgen, underbart!! Malin och Patrik kom från Umeå, Ida från Stockholm, Ina o Neil från Västerås och My är hemma på praktik nu. Hela gamla ligan, järngänget! :) 
Ifredags käkade vi på take off,  jätte trevligt och gott! Kul att Hanna och Cattia kom så man fick träffa dem lite innan vi åker. Sedan bar det av till Sportin för några av oss, var rätt lite folk men vi hade kul ändå :)

På lördagen gick flyttlasset för min del, och jag måste erkänna att det var rätt tufft att kliva upp kl 7 efter att jag avslutade  med tre shots på raken 10 min innan stängning :P Men det gick, med tre stora karlar till hjälp. Fast jag fick slita och kånka rätt mycket själv också!
Vi var klara vid 10-11 sedan sov  jag tills det var dags att börja om igen. Stressigaste eftermiddagen någonsin tror jag, men kom iaf väg till Linnea där hon och hennes faster var så snäll och hjälpte mig få lite färg i ansiktet. Det blev viktigt bra, och kul att ingen kände igen en :)

Fest på solstugan med mina underbara vänner! Ida var quiz-ledare och mitt lag vann ;) Sedan tranan där det som vanligt var massor med folk! Kul kul :)  Kommer bilder sedan!

Det som har hänt de senste 24 timmarna har däremot inte varit roligt; städning! Fy usch och tvi för städning. Skrubba väggar är det värsta, kommer aldrig mer flytta in i lägenhet där det är minsta lilla yta målad. I min lägenhet är det målat både i hallen, köket och toan så där var det ju bara att greppa skurborsten. Drygt!

Nu ska jag bara äta lite lunch och sedan åka till Bollnäs och gå igenom allt inför resan med Linnea och Madde, kommer säkert glömma hälften annars! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0