Update.

Medan vi sitter har det börjat spöregna ute, världens oväder med blixtrar och grejer, forsar verkligen ner. Tokigt land att det kan komma så plötsligt. Neson sitter hör bredvid och lägger upp bilder på hennes blogg, kika gärna; linneaskoglund.blogg.se 

Madde gick hem för att vänta på oss så hon är väl galen vid det här laget :p
Vi funderade på utgång ikväll men dels är vi fortfarande lite sega sen gårdagen och är fortfarande jetlaggade, dels blir det party  imorgon så det blir nog plump ikväll istället :) Jag är verkligen värdelös på det, vinsterna i somras på filten utanför My var tydligen en engånsföreteelse. Trots att jag provat alla taktiker jag kan tänka mig ha jag alltid mer plumpar än rätt, igår hade jag 16 plumpar :p

Madde "Ska vi gå upp på tak-terassen snart?"
Vi "Varför?"
Madde "Men det är väl därifrån bussen går?"

Haha Tydligen finns det flygande bussar här i Australien :p

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha Madde e så rolig:)..

2008-11-14 @ 13:20:17
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com
Postat av: Malin

haha flygande bussar :P

2008-11-14 @ 15:25:53
URL: http://malinjacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0