Update.

Sista dagarna i Bondi nu, på tisdag sticker vi till Mildura. Igår var det riktigt soligt fast rätt blåsigt så vi flyttade upp från stranden till gräsplätten ovanför, där det var någon tävling för gamla surfare så det var massor av folk och musik. Solen satte sina spår så idag är näsan och kinderna lite röda, annars tar solen dåligt. Eller så är det vi som är så försiktiga att smörja in oss?! Vuxenpoäng på den! ;)

Igår var vi ut på the gaff igen. Linnea och jag var lite sega så det blev fullt i bussen innan vi hann få dit våra rumpor så vi fick vänta på en andra buss, på vilken vi var de två enda passagerarna. Vi hoppade till slut fram och pratade med bartender-chauffören så han fick nog skavsår i öronen :p
Väl där, efter några missöden med glömda biljetter, hittade Ne a och jag en hemlig gång, en trappa som ledde ner till.. en nattklubb! Hahaha Så vi har de två tidigare gångerna bara dansat däruppe, på ett minilitet dansgolv. Så igår var det full fart :) Sega idag och vi välkomnade tacksamt regnet. Hoppas på sol imorgon :)

Fick precis mail hemifrån med lite bilder från min pappas o brorsas kalas, 20 och 50 år.

  
Härlig planka! Inte nåå avundsjuk. Vi har precis avnjutit en middag bestående av makaroner och tomatsås, är så less på det så jag mår illa. Lxade till det med tonfisk idag faktiskt. Haha Allt är lyx här, kaffe är lyx, chips är lyx .

Nu måste jag gå hem innan min dator dör. Sjukt dålig batteri tid, JÄVLA ELGIGANTEN! Igen Haha Har sagt det förr och tydligen inte menat det, men det gör jag nu. Kommer inte köpa en pryl till där. Skitdator!! 

Någon som vet vad filmen där Freddie Prince Jr  spelar en kille som dejtar en tönt genom något slags vad som han sedan blir kär i? Madde och jag har funderat som galningar idag men kommer inte alls på det så vi tar tacksamt emot svar :)

Hoppas allt är bra hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shes all that va? :)

2008-11-23 @ 12:11:08
Postat av: Anonym

She's all that

2008-11-23 @ 13:14:59
Postat av: vickan

Plankan va sååå god!!

och ja hörde att du hade sagt vad som skulle ligga på den? ;) haha, vi höll på skojja om att de va du som hade skickat hem frukter från australien :D

jorå, de mesta är bra. Fortfarande väldigt försyld jag, har fått hostmedicin nu så nu ska de väl ge sig snart får ja hoppas (:



saknar iaf dig, men hoppas du har de jättebra!

kramar från kusinvitamin (: <3

2008-11-23 @ 17:55:28
Postat av: Anonym

shes all that

2008-11-24 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0