Desperados.

Igår började det igen, vårt älskade Desperate housewifes :) Med risk för att låta som en gammal pensionär så måste jag säga att det var bättre förr ;p När alla tjejerna var samlade och kikade, Tisdagskvällar var heliga, veckans höjdpunkt. Vi har hållit traditionen vid liv sen starten, blir några år nu :) Dock har vissa saknats och denna höst är de inte alls sig likt.
Vi hade ändå riktigt mysigt igår, jag hämtade upp Madde Linnea Keso och så åkte vi hem till mig och kikade :)

Före hade jag en dejt på gymet med janis. Döda magen var det som gällde! Körde även rätt hårt med axlar och bröst,
en sjujäkla massa rmhävningar blev gjorda men ingen tröningsvärk idag, Jag är nog rätt stark ändå ;)

Idag är det vilodag så det blev promenad imorse istället. jag skulle bara gå en snabbis men var ändå ute i en timme så nu räcker det för idag. Imorgon är det gym igen men det blir på dagen för sen är de bandy på kvällen! Dock bara träningsmatch men jag måste passa på att gå och se såna eftersom jag dragit när säsongen drar igår. Tråkigt :/

Ikväll blir det Edsbyn bara jag lyckas lura åt mig någon bil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0