Får inte får inte.

Igår var det dags att träffa kirurgen o hans kompaner igen för en sista genomgång, nu är operationsdatum preliminär bokat. Självklart blev det en liten shoppning tur också, men jag var duktig. Det blev bara ett par skor och småsaker till resan. Min mantra 'Får inte, får inte' (och delvis en hela tiden tacksamt tjatande 'har du verkligen användning för det/den där i Australien Sofia' mamma) hjälpte mig :)

Var även till Högskolan och hämtade min examinationsportfölj från sista kursen i våras, fick ett B i betyg så det gjorde mig riktigt glad :) För er som inte vet så använder vissa skolor redan nu ett bokstavs-betygsystem från A-E där E är godkänt och A.. typ VG++. Har hittills bara fått D.n och ett C så detta var en positiv överraskning. Och nästan full pott på organisationsanalysen och projektplanen så det känns lite tråkigt att sluta nu när det går så bra. Men men, man ska ju sluta när man är på topp :) Lyckades även köra skolan-sjukhuset-valbo-Gävle utan att köra vilse, duktig tjej!! :)

Är i Hällbo idag och sorterar kläder; de kläder som jag ska ta med, de kläder som jag vill ha kvar men ändå inte ska ha med, och de kläder som jag kan skicka iväg. Stora högar på golvet som jag måste hinna packa undan innan jag ska till jobbet. Min mamma är snäll och åker hem på timmarna för att hämta mig, så jag håller på gör lite lunch åt oss nu. Blir wokad lax och grönsaker, med ris. Hoppas det blir gott :) Sen blir det jobb 14-22, pengar pengar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0