Flyttfågel.

Vaknade 7.47 imorsen och hade tid hos läkaren kl 8. Paniiik! Konstaterade så fort jag väckt hjärnan att bussen hade missats så det blev hojen. Irrade runt som en vilsen höna innan jag hittade frikortet i en väska jag redan kikat i tre ggr. Stressad hjärna, ingen hjärna är tydligen inte bara ett talesätt. Frikort hos läkaren i år igen, är kanske dags att jobba med immunförsvaret?! :)
Kom dit bara fyra minuter sent, dock var jag anfådd som en människa med framskriden kol-sjukdom och eftersvettningar blandades med det vanliga obehag-känslan inför besöket när jag satt i väntrummet. Men det gick bra :)

Nu ska jag torka fönster och sedan försöka packa resterande innehåll av lägenheten. Tråååkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0