Fredagsmys.


Fick höra en jätte rolig sak idag, du gjorde min dag gumman! :) Är såå glad för din skull, för er skull. Verklig lycka :)


Sååå söta små krabater


Sitter hemma helt själv ikväll. Lite ovant men samtidigt skönt :) Slutade jobba åtta men kröp ner i solariet en snabbis innan jag tog mig från sporthallen. Var och hämtade cykeln vid Ica, som jag var för stressad för att komma ihåg att ta med mig hem när jag var där i förmiddags, sedan köpte jag en pizza som jag svullat i mig. Smarrigt fredagsmys :) Sparade halva pizzan så jag har till imorgon, kall pizza är ju bland det godaste som finns :)

Kollar på fredag hela veckan och lyssnar på mina grannar, sjuka killar på tv.n och högljudda killar i lägenheten under! Haha Inte lätt! Ska bli så grymt skönt att flytta härifrån, jag sa precis hur det var i den här trappuppgången till killarna som var och kikade på lägenheten. Varnade dem att det knappt går att bo här, så vi får se om det är någon som tar den. Jag behöver ju inte bry mig om att den blir uthyrd eller inte eftersom jag iaf bara har den till den sista oktober.

Imorgon blir det jobb igen, så jag funderar på att krypa till kojs snart. Är så himla trött, är inte van att jobba långa dagar Haha Egentligen bara 8 timmar men jag har förlatat mig på senaste tiden :p Sen blir det tjejfest hos Helena på kvällen, det har jag sett fram emot hela veckan så det blir skoj :)

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Jag kan komma och hjälpa dig att städa om du vill sen? Jag är för det mesta ledig den veckan, eftersom det är höstlov : )



Har inte kunnat ändra din blogg för ajg råkade radera mailet med inloggningsuppgifterna :p

SKicka det igen så fixar jag det :)



Puss

2008-10-11 @ 21:03:16
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vad snäll d är gumman! Men du ska inte behöva städa åt mig, förhoppningsvis hinner jag städa undan lite så det inte är så mycket att göra sista veckan. Så vi kan umgås massor istället :)

Okej, jag mailar igen! :) Puss

2008-10-13 @ 12:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0