Höghammarhallen.

Efter att hela dagen ha funderat om jag glömde mig själv hemma i sängen imorse (iaf hjärnan) gick det upp för mig. Att vara med i vad som händer så tidigt som kl sju på morgonen är inte mitt kall :p
 Trots att jag inte fattade vad det var som hände när klockan ringde imorse och därför omedvetet ignorerade den, stressade jag järnet och hann till jobbet i tid. Dock utan att varken ha fått i mig någon frukost eller kollat mig i spegeln. Jag såg tydligen inte för illa ut för snart började det droppa in folk på gymet utan att deras hår stod som de chockade dockorna i leksaksfabriken som visas på julafton. Finally något positivt med att sova med smink! :)

Har haft ont i magen hela dagen. troligtvis de röda indianerna som är på intågande. Det är likabra att stå ut med det nu så jag slipper det första tiden i Australien.

Nu blir det träning på High-Hammer för Lotta och mig för att värma upp inför de dagar vi ska jobba där uppe nästa vecka. Ska bli kul att träffa henne igen innan jag åker. Ska träffa henne och Elin för fika nästa vecka också, för att säga hejdå. Finns en person som jag vill träffa, och som borde vilja träffa mig med, en sista gång på 7 månader, får se om personen ens bryr sig, jag tänker inte säga nått iaf!

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Meeen, glömde jag trycka på "spara" igår? Vad irriterande! Jag fixar bloggen senare, hoppas att jag hinner ikväll!



Snart ses vi gumman :)

2008-10-23 @ 10:10:40
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är det jag? SKulle inte förvåna mig om det är jag... Världens absolut långsammaste tjej... har jag gjort bort mig igen? Skickar massa förlåt mig kramar isf!

2008-10-23 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0