Hurtbulle.

Idag vaknade jag före klockan t.o.m, hade ställt tiden för att hinna träna innan jobbet. Illamåendet gjorde att frukosten fick bestå av två glas juice. Inte bra att träna på tom mage, jag som hälsopedagog borde veta bättre :p
Gick iaf relativt bra och efter en gainomax och kyckling med röd curry och ris så är magen mätt och belåten :)

Jobb väntar, lämpligt att bo så nära att jag kan cykla 10 minuter innan jag börjar och ändå vara där i god tid :)
Skulle egentligen ha jobbat 7-16 idag men hon som skulle jobba kvällen skickade sms och frågade om jag ville jobba kväll istället, och icke-morgonmänniskan i mig tvekade inte en sekund.  Igår kändes allt så roligt på jobbet, trivs verkligen så bra på gymet. Kommer verkligen att sakna jobbet medans jag är borta, hur otroligt det än låter att man saknar sitt jobb ;)

Igår fick jag ett sms av Madde "Om exakt en månad vid den här tiden lyfter planet mot Australien" Underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0