Julstämning.

Köpte julmust igår när jag handlade, och min mamma köpte julskinka och julbröd. Det + Jonnys senap, är det som gör julen. Behöver inte ha något annat.. eller jao, lite glögg också. Annars är jag nöjd. Så jag får mitt lilla julbord innan jag åker :)  Igår snöade det i edsbyn också, men inget här i Bollan. Får hoppas på lite vita korn innan vi åker :)
Fast det hade snöat i London också, så vi kanske får se lite snö där då och stilla vårt behov. För behovet av snö är inte större än så, att man kan titta fem minuter och sedan är det bra :p

Har världens snällaste mamma som hjälper mig städa, fast hon hatar det lika mkt som jag Haha Idag har vi även förstärkning av farmor Biggan så idag går det nog undan :) Igår hade jag lite hjälp av min moster också, hon kom förbi och torkade ur några skåp. Då min talang mer lutar åt spisen än sopkvasten lagade jag lunch medan de fejjade på. Citronlax men ris och råkost blev det, de tyckte det var riktigt gott. Får se vad jag snor ihop idag, måste ju äta ur frys och skefferi nu :)

En vecka kvar nu..!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman jag är så jävulskt avundsjuk!! okej, jag älskar mitt liv. men slippa vinter och leva i paradismiljö istället, ja du förstår. så njut åt mej me och lev livet! förhoppningsvis kan jag komma ner och hälsa på, vore underbaert! men snar ses vi! puss!

2008-10-30 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0