Konstigt.

Kom nästan nyss hem från jobbet, min allra sista arbetsdag, mitt sista arbetspass i Sverige på minst 7 månader. Kunde inte ha avslutats bättre, roligt med lite variation :) Jobbade på Höghammarhallen vilket innebär annan lokal, ett annat gym, och annat folk. Trevligt med lite omväxling, och roligt att folk hittade upp dit :)
Var riktigt häftigt att köra pass där uppe också. änkt att köra boxning där. Där skulle man kunna ta in 80-100 pers, och använda scenen också, det vore mäktigt! :)

Fikade med Elin och Lotta tidigare idag. Var så skönt att prata med dem och höra hur det går för dem och vad som händer i deras liv, det jag de senaste 2 ½ åren har haft stenkoll på eftersom vi tillsammans har åkt Bollnäs-Gävle hundratals gånger. Känns å konstigt, de kommer att vara klara när jag kommer hem. Utan dem kommer jag absolut itne kunna ta upp studierna igen :/

Har ätit lite potatis och rökt sik nu, himmelskt gott! Undrar om det finns rökt fisk i australien?! Annars klarar jag mig inte :p
Nu ska jag plocka lite, imorgon bitti kommer bovärden och ska granska lägenhetens skick. Shiit!! ;p

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vars ska du dra i 7 hela månader?! :)

2008-10-31 @ 07:29:58
URL: http://mikaj.blogg.se/
Postat av: Therese

Får hoppas på det :P Men det kommer nog gå såå låångsamt för oss som är kvar :P

2008-10-31 @ 11:24:01
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0