Kristet Utseende.

Full rulle hela dagen. Stack till gymet direkt efter frukosten men det blev bara snabbträning. Kikade lite på innebandy och sedan hem och duschade innan Camilla och janis hämtade upp mig för en fika på stan. Det blev en rejäl fika, matvrak som vi är ;) Kycklingfile o potatisgratäng på normans, yummie! :)

Ikväll blir det Ljusdal där kristet utseende spelar :) Linnea skulle vara fylle-chaffis så jag hänger på, det blir säkert skoj :)
Kommer direkt att tänka på Peace and Love 2006 när linnea och jag missade alla band vi hade tänkt att se. Takida, The sounds, Håkan Hellström mfl. slog inte våra öl och nyfunna vänner. Men sedan när kristet spelade stod vi längst fram. Det enda bandet vi såg den dagen :p Haha

"Lappland är väl en ganska stor stad!?" (Frågande miner) "Jaa men Uppsala, Sundsvall Lappland... "
 
"Nu har hon lagt livet bakom sig"

"Jag brukade också kunna dricka redbull när jag var vanlig"

"Madde är du med i 10-metersklubben"

"Vi måste köpa luft-gitarrer också"

"Jag har aldrig sett Star Wars. Inte stjärnornas krig heller"


Kan man göra annat än le åt livet  :) Mooomiiin!!

Kommentarer
Postat av: Eda

hahahaa...jag tror jag dör..du kommer i håg..måste få ta detta och sätta på min blogg med..hahahaha

2008-10-06 @ 21:31:58
URL: http://edaidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0