Motivationsbrist.

Har varit så pigg hela dagen, och var riktigt taggad att träna ikväll. Men så kom jag hem och satte mig framför tv.n, hittade en halv chips påse i skafferiet som nu gapar tom emot mig, Fan! :p
I och med det är motivationen som bortblåst borta också och en tung tröttheten kom över mig. Ska ta en liten powernap nu så får vi se om jag kan förmå mig att ta mig till gymet. Kvaliten på träningen brukar inte bli så bra när jag är på det här humöret iaf. Ikväll kommer tjejerna och ser på DH iaf, det ser jag fram emot :)


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Jag hittar ingen bra färg, de ser bara beiga ut jämfört med den här färgen. Men gå in på http://www.mera.se/PMS.html välj en färg och skriv koden till mig så fixar jag det!



Vill se DH med er nu ;( Men om två veckor så får jag det :) Wiiie!



Puss

2008-10-14 @ 21:19:30
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0