Myskväll.

Träningsvärk i rumpan ikväll (hur nu det har gått till, körde ju bara axlar, bröst och mage igår) Musculus gluteus maximus måste ha blandat sig i på något vis ;)

Kom nästan nyss hem från edsbyn, hann se halva Greys ungefär. Underbart! Så jag måste se reprisen på söndag. Så skönt att ha en massa repriser att titta på på söndagar när man är seg ;)
Var iaf himla kul att hälsa på Ida :) Har blivit så sällan vi setts nu på slutet, det får bli ändring på det! Håller på tjatar med mig henne till Gävle på fredag för att gå ut där. De här är nog enda helgen jag kan åka dit innan jag åker, sen jobbar jag nästan varje helg så då får det bli utgång på närmare håll :p

                             


Min älsklingbild på Ida, törstig på Röda Bonden i Edsbyn :)



Blev en riktig svull-kväll ikväll, muffins, chips, kladdkaka och glass. Men iiibland får man ;) Så nu sitter jag här med magont istället, Drygt! Men jag får väl skylla mig själv. Får bli gym imorgon, sen måste jag hinna med lite städning innan bandyn.
 
Nu ska jag fortsätta se på So you think you can dance, sjukt bra dansare. Speciellt min facorit Twitch, looove him! :)


Kommentarer
Postat av: Eda

haha, det vackraste kortet på mig också..

2008-10-02 @ 14:45:17
URL: http://edaidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0