Nedräkning.

9 dagar kvar nu. Nio dagar! 216 timmar, 12960 minuter. Gaaah!!

Har inte skrivit på några dagar nu, har haft fullt upp. Jobbade söndag och var sedan på bandy. Även fast de förlorade så överraskade de riktigt ordentligt ihelgen. Vinst åt Edsbyn med 3-2 men då de var tippade att vara bland de främsta lagen, och Bollnäs inte, så känns ändå Bollnäs som de riktiga vinnarna. De gjorde det riktigt rikigt bra! Synd bara att de jag missar hela säsongen.

Den pigghet jag kände i söndags efter att vi fick en till timme på natten har nu försvunnut bland solens sista värmade strålar. Jag har sovit och sovit och är ändå trött. Det är det satans vädret, och omställningen till, om inte ännu till vinter så till riktig höst. Grått, mörkt och kallt.. Trist!

Igår var det Halloween shopping för mig Ida Henke o My. Åkte runt och kikade och var slutligen till kostymladan i Marma. Hittade en outfit som känns helt rätt. Tokig, rolig perfekt :) Ikväll var vi till Edsbyn och kikade på Desperados. Känns så skönt att vara samlade nästan alla tjejerna igen. Det kommer bli så konstigt när vi är borta, när vår tisdagstradition inte längre finns där som en stående inslag, som veckans höjdpunkt.

Nu blir det sängen. Klockan ställs för att kliva upp till sjukan för ett besök hos Dr Gynekolog. Ska kolla äggstockarna igen innan jag åker. Känns dock lite halv onödigt eftersom magen har hållit sig i skinnet på sista tiden, men är kanske ändå bäst att se om det är någon förändring innan jag åker. Jag vägrar göra en sån undersökning i Australien :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0