Ny vecka, nya möjligheter.

Tjejfest i lördags, riktig lyckad :) Jobbade på dagen och sedan fest. Blev en hel del vin och skratt. Bar senare av ner mot stan, där någon vi mötte sa att det inte var så mycket folk påsportin som var vårt första bestämda mål så vi gick på tranan istället, där det var rätt mycket folk. Dansade hela kvällen :)
Gårdagen var inte alls så illa som jag först trodde, mest trött. Så framåt eftermiddagen höll jag på att somna stående, tur att jag bara jobbade till kl 17. Åkte till Hällbo efterjobbet och käkade grillat, yummie! Kanske årets sista i Sverige?!
Slocknade som en stock efter fika hos farmor.

    

Imorse var jag på gymet och tränade. Fick lite tips på hur jag kan variera en övning så imorgon kommer nog musklerna att protestera ;) Imorgon blir det jobb på dagen så då blir det inte träning förrän på kvällen. Kanske stämmer träff med min nya träningskompis :) Men isf blir det ben-träning och det är ju såå tråkigt ;p

Nu är sängen som gäller, ska försöka äta en riktig frukost imorn så då måste jag sova tillräckligt först. Nightning!

Kommentarer
Postat av: Helena H

haha oj vilka bilder :P roligt hade vi iaf, huvudsaken det hah ;)

2008-10-14 @ 10:21:40
Postat av: Anonym

Haha Jag vågade inte lägga ut de värsta ;p Jaaa himla skoj :) Tack gumman!

2008-10-15 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0