Sjuuk.

Har haft huvudvärk i flera dagar, och igår var det riktigt illa innan bandyn. Tog tabletter och begav mig till Edsbyn iaf, vilket kanske inte förbättrade det hela :p När jag kom hem var huvudvärken och illamåendet tillbaka, jag trodde det var migrän så jag tog alvedon och gick och lade mig. Vaknade inatt och frös som en tok, hae 39 graders feber och idag är jag inte alls pigg. Känns som jag forfarande har feber, mår illa och snoret bara rinner, allt är skit! Haha

Så det blir troligtvis inge utgång i Gävle ikväll, himla synd! Det här var typ den enda helgen det skulle kunna gå. Får försöka pricka in en annan, fast det blir svårt. Har alla helger planerad fram tills vi åker. Halloween-helgen kommer alla mina brudar hem, Malin My Ida och Keso, Ida, Madde är lediga. Kommer bli en underbar helg :)


Halloween 2006 & 2007

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Det blir grymt!!!! : )

2008-10-04 @ 12:09:39
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0