Tjejkväll.

Ikväll blev det mys med tjejerna. Jag hade laddat upp med massa godis, chips och Dr Pepper men magen sa nej. Den har börjat krångla igen den lille vännen. Iofs har jag inte varit så snäll mot den de senaste dagarna, när jag sovit till långt in på dagen och ätit lunch istället för frukost och varit vaken sent. Måste ta hand om magen bättre nu :)

Har legat i sängen och kikat på tv och läst hela förmiddagen, lunchade med Therese & Co på Roys sedan uträttade jag lite på stan och hängde sedan med pärona till Hällbo, där de tidigare i veckan hade ryktas om tacos. Mums!!
Sen åkte jag med Ida tillbaka till Bollan för att träffa tjejerna för att skrattande slö-titta lite på singing bee och idol :)

Har precis läst ut en bok av samma författare som 'Djävulen bär Prada', ingen deckare som jag annars alltid läser utan en riktig snyft-kärleks bok, ibland får man tillåta sig att drömma sig bort i romantikerns värld :), och druckit samarin så nu sover förhoppningvis magen gott. Hoppas också jag slipper febern inatt så jag kan sova normalt, inatt fick jag hämta extra täcket för jag frös så mycket. Två täcken och en filt + mjukisbrallor och huvtröja på :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0