Tröttmössa.

J
ag blir så himla trött av att inte göra något! Idag tänker jag baskemig träna ändå, fast förkylningen lurar bakom hörnet och föraningarna dyker upp vid minsta ansträngning. Kommer en kille och kollar på lägenheten kl 18 och sedan kommer tjejerna för Betty och Desperados. Kul kul :) Rensning i garberoben nu, försöker bestämma vad jag ska ta med mig till Australien och tvätta det och packa undan :)




Har precis suttit i telefon med CSN, det statliga verket from hell som någon så trevligt kallade det ;)
Förrutom telefonkö i en herrans massa minuter (iofs var de snabba denna gång, blev kanske bara 5 minuter men det känns alltid som man väntat i flera timmar) och en seg skånsk tant när jag väl kom fram, så gick det bra.
De bryr sig inte alls om att jag missat att avskriva mig kursen, vilket jag inte tror skolan kommer att göra, eftersom jag inte sökt några pengar från dem, så de hade redan börjat arbeta fram min avbetalningsplan. Kommer att få betala vid två tillfällen när jag är borta, men det är 6200 kr per år så det blir inte så mycket. Får föra över pengar så mina föräldrar fixar det :) Synd bara på solan, är de riktigt hårda kan jag inte söka Personlig Tränare kursen igen.

Nu ska jag fortsätta med disken och torka golvet i hallen, hatar att städa men det måste se någorlunda fint ut när det kommer folk som ska bestämma om de ska bo här. Jag har äntligen börjat kunna lyssna på Going Wrong (Armin Van Buuren) igen efter att ha spelat sönder den totalt i sommar. Men det är grym, såå skön låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0