Update.

Veckan har flutit på i jobb anda. Massa jobb, massa slantar! :) Vilka det kommer att gå hårt på de närmaste dagarna. Kamera, dator och tågbiljett ska inhandlas och försäkring och de sista räkningarna ska betalas. Puh! Varför kan inte allt vara gratis!?


I mitt för tillfället tok-förvirrade sinne hade jag fått för mig att jag skulle jobba 7-16 idag, och det var en ren slump att jag nämnde det igår när jag bytte av Anette på jobbet. Den icke existerande morgon människan i mig jublade när

hon sa att det var hon som skulle jobba dag. Underbart med sovmorgon!! Det är något man inte bortskämd med nu för tiden. Är detta att vara vuxen? Vill inte!!


Har varit iväg på gymet idag. Blev ingen gymträning under gårdagen. Dock övervägde jag ett besök där kl 7 på morgonen men kom i sista sekund på att det skulle upplevas som överambitiöst och inte alls vara likt mig :p
Enda anledningen till att jag var vaken vid den tiden var att jag hade sovit hos mina föräldrar och där var det full fart innan de skulle iväg på jobb och älgjakt. Istället fick den älskade sängen ett besök och den tänka halvtimmen blev tre timmar. När jag vaknade vid 10 ringde Sandra och det blev prommis i regnet istället, uppiggande o skönt!

Jobb hela kvällen och handbollsmatch efteråt resulterade i en pigg tjej helt upp i varv, så trötthet fick jag leta i tomma intet efter. Dock slocknade jag i soffan mellan några dåliga repriser och vaknade inte förrän kl 6 imorse, pigg som en nötkärna. Men med återigen risk för att verka överambitiös gick jag inte upp utan låg kvar till 10. Vilket misstag!! Vaknade med världens huvudvärk. Det har börjat släppt lite nu, efter mat träning och frisk luft.

Ska fixa lite mat nu sedan väntar jobb, dock bara 5 timmar. Ikväll blir det förhoppningsvis film :) Mys mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0